Stories of Mamundicae
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


In deze magische wereld leven allerlei soorten wezens, nog niet ontdekt door de moderne mens. Maar onontdekt willen we blijven en in vrede kunnen leven. De meesten althans... Wat is jouw verhaal?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Enquête
Dit wil ik graag als een volgende Storyline:
Monsterhunting
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_vote_lcap86%FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_vote_rcap
 86% [ 6 ]
Zandstormen op Sandy Desert Island
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_vote_lcap0%FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Rellen Black Market
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_vote_lcap0%FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Sunset Volcano barst uit
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_vote_lcap0%FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Mysterieuze verdwijningen naar the Dreamworld
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_vote_lcap14%FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_vote_rcap
 14% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 7
Storyline Stuff
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Goddess of the Water
Admin
Goddess of the Water


Aantal berichten : 199
Experience points : 591
Registratiedatum : 14-12-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Watertempel

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Left_bar_bleue1000/999FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty_bar_bleue  (1000/999)

FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty
BerichtOnderwerp: FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)    FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_icon_minitimema 16 maa 2015, 21:46

Hallo lieve en beste mensen!

Gosh, wat is het lang sinds ik aan het forum heb gewerkt. Sorry, sorry, ik zal het iets vaker moeten doen, maar ja, school eist nou eenmaal z'n tol en als ik tijd heb zit ik eh... te lezen...? Nee, ik lieg. Ik heb gewoon geen zin. Maar no worries! T forum gaat afkomen, heus. Ik zweer t op m'n.... m'n.... knuffel, ja, m'n knuffel. Laat ik dat maar doen want dat is m'n *ahum* -gollums stem- precious.... Sorry, serieus nu. Goed, hoe het er nu voor staat is dat ik nog een par creatures moet, en dan kan ik aan de groepenindeling gaan beginnen en dan ein-de-lijk, waar iedereen (onbewust) op zit te wachten: de plaatsen om op te RPG'en. Daar kijk ik zelf ook heel erg naar uit. Want daarom heb ik deze site ook gemaakt, voor iedereens plezier, maar ook mijn eigen plezier.

Maar mensen, als jullie willen dat ik dit snel voor elkaar krijg (bied alsjebelief je hulp niet aan, dat kan ik niet hendelen want ik wil t zelf doen zoals ik het in m'n eigenwijze hoofd heb gehaald) moet je gewoon af en toe mailen van "hoe staat het ermee?" of "hee, er zijn -aantal- nieuwe leden bij, zou je niet eens wat peper in die reet van je douwen?", zou dat helpen. Ik werk goed onder druk.

En ofcourse, als je je nu verveeld, doe een test-topic ofzo in de oefenhal van The Market of stel je voor bij Introduce Yourself. Leuk om te lezen voor anderen én je kan je stress van je afschrijven. Plus dat je mij ermee motiveert...

Kleine toevoeging voordat ik dit bericht af ga sluiten: ik ben nu bezig met de informatie van de falcons, en met een beetje geluk krijg ik dat binnen 15 minuten af, want daarna stop ik. Morgen weer een kans, zegmaar.

Ciaoooo mensen, en hou de moet bij elkaar!

Xxx Deze Mutsmien

(en nee, ik ga niet te formeel doen, want dat kan ik niet. Ben ik nog veel te jong voor ook. pech dan eeyy ^_^)



Laatst aangepast door Goddess of the Water op ma 25 dec 2017, 16:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mamundicae.actieforum.com
Goddess of the Water
Admin
Goddess of the Water


Aantal berichten : 199
Experience points : 591
Registratiedatum : 14-12-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Watertempel

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Left_bar_bleue1000/999FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty_bar_bleue  (1000/999)

FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty
BerichtOnderwerp: I DID IT   FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_icon_minitimema 16 maa 2015, 21:59

Ik zei het toch?! Ik heb dat gewoon even gedaan. Ik ben nu heel trots op mezelf, maar ik moet niet naast m'n schoenen gaan lopen Laughing

Ik heb nu, op dit moment, zelfs nog 2 minuten over voordat het tien uur is. Morgen ga ik proberen de wolf&catbloods te fixen, die zijn allebei niet zo heel lang. Als ik het tenminste niet vergeet...

Maar deze coolerd gaat er vandoor, trusten iedereen Sleep

Link naar de Falcons informatie:

https://mamundicae.actieforum.com/t23-informatie-falcons
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mamundicae.actieforum.com
Goddess of the Water
Admin
Goddess of the Water


Aantal berichten : 199
Experience points : 591
Registratiedatum : 14-12-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Watertempel

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Left_bar_bleue1000/999FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty_bar_bleue  (1000/999)

FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty
BerichtOnderwerp: Kleine update   FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_icon_minitimedi 17 maa 2015, 15:21

Goeiemiddag beste mensen!

Zoals beloofd heb ik nu ook de informatie van de wolf- en catbloods erop gezet. Vanavond ofzo ga ik nog even wat schrijven over de gemengde samenleving van de wolf&catbloods, maar dat is van latere zorg.
Ook heb ik bedacht dat er nog een "neutraal" land komt in Mamundicae, een soort van Mamundicaeaans amerika, met alle "rassen" gemixt onder 1 koning. Allemaal leuk en aardig, maar waarom? Omdat al die andere landen "goed" zijn en de bevolking daar tevreden is en alle ontdekte maffia en zwarte markten enzovoort enzovoort worden weggevaagd. Dus ik dacht: Ja, dan heb je wel een hele Dark Society, maar als die ontdekt worden, wat heb je dan nog aan dit forum, als iedereen goed is en vriendjes zijn? Daarom dat nieuwe land, met een koning die meer koning is voor het hebben van de macht enzo, waar Dark Societies als paddenstoelen uit de grond schieten en het leven niet al te best is, een soort van steampunk-wereld met, net als bijvoorbeeld de steden in de derdewereldlanden, veel luchtvervuiling en smog.

Lijkt dit jullie wat?

het wordt overigens niet een al te groot land, maar de rest van de landen doen er niet echt iets tegen omdat ze geen idee hebben hoe erg het er aan toe is.

Ach ja, ik zie het wel.

Tschüss, beste mensen, en tot vanavond! Als er mensen online zijn kom ik wel naar de chatbox, altijd gezellig toch? Wink

Hier de links van de cat&wolfblood-informatie

https://mamundicae.actieforum.com/t25-informatie-catbloods

https://mamundicae.actieforum.com/t24-informatie-wolfbloods
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mamundicae.actieforum.com
Goddess of the Water
Admin
Goddess of the Water


Aantal berichten : 199
Experience points : 591
Registratiedatum : 14-12-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Watertempel

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Left_bar_bleue1000/999FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty_bar_bleue  (1000/999)

FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)    FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_icon_minitimedi 17 maa 2015, 21:31

Ahh, wat is er beter dan 's avonds nadat al je huiswerk klaar is, met thee en chocola aan 't forum te werken? Heel eerlijk gezegd kan ik zo een paar dingen opnoemen, maar het moet nu eenmaal gebeuren. En daarbij is het ook wel leuk hoor, er zijn alleen leukere dingen (eten, tv kijken, lezen, schrijven, tekenen...). Ugh, ik wil het forum af hebben. Ik wil alle posts die jullie in de toekomst gaan sturen lezen. Ik wil zelf ook gaan posten. Maar dat kan niet, want ik schiet niet op... Gelukkig heb ik volgende week toetsweek, en dat betekent weinig school en veel vrije tijd. Dan krijgt het forum ineens een boost, neem dat maar van me aan.

Goed, momenteel ben ik bezig met de eenhoorns en heb ik de hippocampi af. Dan zijn alle wezens klaar en kan ik aan de indeling van de groepen beginnen en zo nodig informatie neerzetten over landen en leefgemeenschappen. Daarna de plekken om te posten en dan... Klaar! Niet dat een forum ooit klaar is, hoor. Je moet altijd dingen bijwerken of toevoegen en juist verwijderen, en het verbeteren en nieuwe dingen uit proberen. But it'll be fun, though.

En alsjeblieft, maak wat reclame voor het forum, zodra het bijna af is. Hoe meer leden, hoe meer lol!

link naar de hippocampi:

https://mamundicae.actieforum.com/t26-informatie-hippocampi
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mamundicae.actieforum.com
Goddess of the Water
Admin
Goddess of the Water


Aantal berichten : 199
Experience points : 591
Registratiedatum : 14-12-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Watertempel

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Left_bar_bleue1000/999FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty_bar_bleue  (1000/999)

FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty
BerichtOnderwerp: Pictures, pictures everywhere   FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_icon_minitimema 23 maa 2015, 13:12

Laten we beginnen met een quote:

,,One does not simply find good picture''

Tss... Ya fellas better apreciate my work, ik heb samen met Goddess of the Fire m'n hele middag verspild naar het zoeken van goede plaatjes. Opzich goed gelukt hoor, maar nu, vanavond, lukt t niet. All the good energy is gone TT^TT. Ik kon gewoon niets goeds vinden voor de Wolfbloods. NIETS. Noppes. Njente. Nada. UGH. En heb ik wat, wil die stomme editing site niet meewerken. Daar heb ik veel aan. Ik ben dus ook ab-so-luut niet tevreden met de header van de wolfbloods. Just nope. Nope nope nope nope. Maar ja. Ik zou het erg waarderen als iemand een goede wolfjongen zou kunnen vinden en zo vriendelijk zou willen zijn die door te sturen. Zeer waarderen. Maar goed. Alle headers zijn er, jippie ons.
Lijst van wat ik de komende weken ga doen:

Extra info voor samenlevingen etc (soulmate-stuff, dat gare bad-country-thingy)
Groepen (als die er zijn, zijn er wel leaders nodig, so also some volunteers i guess?)
Rpg-plaatsen (#HOORAY)
En andere random zooi.

Maar dit stoom-afblazende mens hier gaat naar bed en mokken over hoe boos ze is op de site en die plaatjes....

Xxx

sorry voor het ongemak, deze was gisteravond gepost maar ik had er een apart onderwerp van gedaan, dus hierbij is het veranderd ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mamundicae.actieforum.com
Goddess of the Water
Admin
Goddess of the Water


Aantal berichten : 199
Experience points : 591
Registratiedatum : 14-12-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Watertempel

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Left_bar_bleue1000/999FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty_bar_bleue  (1000/999)

FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)    FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_icon_minitimedo 26 maa 2015, 22:38

Joehoe mensen, ik ben zo vrolijk!
De Soulmate-info staat erop, yay yay yay!

En we krijgen meer bezoekers Very Happy

Maar, bezoekers zelf zijn niet goed genoeg. We hebben leden nodig om het forum levendig te houden (als er überhaupt ooit leven in komt met mijn tempo)
Hierbij verzoek ik dus al mijn lieve leden zieltjes te gaan winnen voor deze site, want samen is het toch gezelliger dan alleen! (Op school doe ik m'n best, maar niemand is geïnteresseerd.... Crying or Very sad )

Maarja, dat was het dan weer voor vandaag! Morgen heb ik ook loads of time, dus ga ik weer even kijken wat ik zal gaan doen ^_^

Au revoir mon petit croissoints, en slaap lekker Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mamundicae.actieforum.com
Goddess of the Water
Admin
Goddess of the Water


Aantal berichten : 199
Experience points : 591
Registratiedatum : 14-12-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Watertempel

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Left_bar_bleue1000/999FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty_bar_bleue  (1000/999)

FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)    FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_icon_minitimeza 28 maa 2015, 12:51

Ahh, de nostalgie van Steam, het oude forum..... Sorry, ik ga even een zakdoek pakken... *Zucht*, ik hoop dat het hier net zo levendig wordt als daar, maar ook levendig blijft.

Maaaaaaaaar
Back to the point, er zijn groepen! En we hebben groepsbeheerders nodig! I NEED VOLUNTEERS FOR THE HUNGRY GAMES.
Niet echt. Sorry.
Maar vrijwilligers? Pm me dan, met groep naar voorkeur erbij, en ik zal kijken of ik je "aanneem" Wink .

Ik ga de groep-info vandaag proberen zover mogelijk af te krijgen, so do not worry my fellow Mamundicaeanen!

Xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mamundicae.actieforum.com
Goddess of the Water
Admin
Goddess of the Water


Aantal berichten : 199
Experience points : 591
Registratiedatum : 14-12-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Watertempel

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Left_bar_bleue1000/999FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty_bar_bleue  (1000/999)

FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)    FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_icon_minitimedi 31 maa 2015, 15:33

Goedemiddag my dear people!

Alle groepen staan erop! YESH
I DID IT YAHOOO.
Nu nog de aanmeldingstopics...
En dan de extra informatie die ik nog even klaar moet maken....
Zoals de lijst met skills.... Ahahahaha Laughing ^_^"
En natuurlijk de functie van Souls....
En de info over Guilds.... En dat extra land...

en na al die dingen pas postplaatsen (ik ben er al wel mee bezig welke plaatsen ik ga maken, hoor! Dit duurt dus het kortst!)

Maar dit gaat echt als een speer. Ik ga nog even doorzetten en vanavond tussen negen en tien waarschijnlijk zet ik er een nieuwe update op Wink

Veel plezier met het kraken van jullie hersenen over welke group je wil joinen Wink
En extra info kan je altijd krijgen door een mailtje te sturen naar mamundicae.actieforum@gmail.com of gewoon een pm te sturen!

Tot vanavond lieve mensen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mamundicae.actieforum.com
Goddess of the Water
Admin
Goddess of the Water


Aantal berichten : 199
Experience points : 591
Registratiedatum : 14-12-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Watertempel

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Left_bar_bleue1000/999FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty_bar_bleue  (1000/999)

FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)    FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_icon_minitimedi 31 maa 2015, 21:25

Heyhey mensen!

Nou, je kan je nu aanmelden bij de groepen, hoor!

Ik ga van het weekend (het is Pasen, genoeg tijd dus) werken aan die info dingen, en ook een hoop tussendoor doen.

Veel succes met het aanmelden! And i still need volunteers! Als groepsbeheerder! PULEASEEE

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mamundicae.actieforum.com
Goddess of the Water
Admin
Goddess of the Water


Aantal berichten : 199
Experience points : 591
Registratiedatum : 14-12-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Watertempel

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Left_bar_bleue1000/999FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty_bar_bleue  (1000/999)

FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)    FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_icon_minitimedo 02 apr 2015, 17:26

Hebben jullie enig idee hoe saai het is om een lijst te maken. Met experience points en welk level erbij hoort?
Nee? Wees blij. HET IS ZO SAAI.
Ik ben nu bij level 87, waarbij je tussen de 2075 en de 2099 punten inzit. En ik moet tot de 999. Wat doe ik mezelf aan. Dus, ik ga zo even de info over de souls erop zetten, omdat dat gewoon leuk is om te schrijven. Tenminste, dat vind ik.
En misschien dat ik Goddess of the Fire zo gek krijg om de lijst met punten & level een stukje verder af te maken. Ik hoop het tenminste xD
Enenenen, ik heb wat bedacht: zodra ik alle locaties die ik wil in mijn hoofd heb uitgedacht en op papier heb gezet, gaat de site offline. Dit zal heus niet lang duren, dat beloof ik. En zodra hij dan ein-de-lijk weer online gaat, kunnen jullie gaan posten! Is dat een goed idee? Ik ga het nog wel even aan m'n mensen (degenen die me helpen) vragen, en als zij ermee instemmen wordt dit plan dus uitgevoerd. Dus dit is om jullie alvast ervan op de hoogte te stellen. Een mailtje zal nog volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mamundicae.actieforum.com
Goddess of the Water
Admin
Goddess of the Water


Aantal berichten : 199
Experience points : 591
Registratiedatum : 14-12-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Watertempel

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Left_bar_bleue1000/999FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty_bar_bleue  (1000/999)

FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)    FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_icon_minitimema 27 apr 2015, 17:47

Hallo lieve mensen!

Ik ben zo blij, zo blij, zo blij blij blij blij blij!
Ein-de-lijk is de site klaar voor zijn functie: RPG'en.
Ik heb ook even uitgerekend dat er nu 107 plaatsen zijn waar je kan posten in de RPG. Zo Awesome Very Happy
En het kunnen er ofcourse meer worden, dus heb je iets van "Omg, waarom is dat er niet?'' pm dan even en dan kan ik kijken of ik het wat vind.
En natuurlijk plaatsjes en dorpjes en guildgebouwen en clanbases zijn nodig (moet je er wel eerst een aanmaken ofcourse).

Maar ik ga jullie niet langer vervelen: Ik wens jullie veel plezier en ik hoor het wel als er iets is!

Have fun~~!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mamundicae.actieforum.com
Goddess of the Water
Admin
Goddess of the Water


Aantal berichten : 199
Experience points : 591
Registratiedatum : 14-12-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Watertempel

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Left_bar_bleue1000/999FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty_bar_bleue  (1000/999)

FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)    FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_icon_minitimema 01 jun 2015, 21:06

Lieve lieve leden,

De allereerste storyline is van start gegaan, hooray!
En nog beter is; er is een linkbutton ernaartoe. gewoon om het plaatje klikken aan de linkerkant onder Storyline Stuff. Ik voel me echt super awesome nu, haha.
Nog een andere update:
Er zijn een paar nieuwe postplaatsen toegevoegd, namelijk;
Krottenwijken [RPG :: The Modern Land :: Smog City :: Korttenwijken]
Diamond Lagune [RPG :: Ryuujima :: Diamond Lagune]
Sunset Volcano [RPG :: Niemandslanden :: Overgrown Jungle :: Sunset Volcano]
Moorland [RPG :: Niemandslanden :: Moorland]
Crime Port [RPG :: The Modern Land :: Crime Port]

Suggesties voor nieuwe plaatsen zijn altijd welkom, want nog niet iedere vierkante centimeter van Mamundicae is bedekt met een postplaats.

Ook wil ik jullie aansporen een eigen clan, guild of dorp op te starten en vrienden uit te nodigen. Deze site mag niet ten onder gaan!

Liefs,

Goddess of the Water

P.s. Kijk naar deze schattige tekening van @Goddess of the Fire

FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Chibi_10

Alle credits naar @Goddess of the Fire
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mamundicae.actieforum.com
Goddess of the Water
Admin
Goddess of the Water


Aantal berichten : 199
Experience points : 591
Registratiedatum : 14-12-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Watertempel

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Left_bar_bleue1000/999FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty_bar_bleue  (1000/999)

FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)    FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_icon_minitimezo 05 jul 2015, 23:16

Hallo mensen,

de tweet-button is geactiveerd! Nu kan je via Twitter de site en topics heel gemakkelijk delen. En speciaal voor dit heb ik dus ons eigen account aangemaakt, https://twitter.com/Mamundicae . Hier kan je nu dus ook de updates van het Forum volgen en aanbevolen topics zien.
Daarbij valt de site nu ook ein-de-lijk via google te vinden. Hoera voor mij, haha ^_^

Veel plezier ermee en probeer het Forum een beetje te promoten Wink

Voor vragen kan je nog altijd mailen naar mamundicae.actieforum@gmail.com of me PM'en, ik probeer zo snel mogelijk te reageren

En iedereen alvast een hele prettige zomervakantie! Cool sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mamundicae.actieforum.com
Goddess of the Water
Admin
Goddess of the Water


Aantal berichten : 199
Experience points : 591
Registratiedatum : 14-12-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Watertempel

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Left_bar_bleue1000/999FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty_bar_bleue  (1000/999)

FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)    FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_icon_minitimedo 29 okt 2015, 11:20

Hallo lieve mensen!

Sorry, sorry, ik ga een nieuwe Storyline erbij maken... Ik had beloofd het snel te doen, maar aangezien niemand echt reageerde met de Storyline Aardbeving...
Ik hoop dat de gore monsters in Fuglbyen iets meer aandacht zullen krijgen, maar we zullen zien. Ik ga in ieder geval ook weer een nieuwe poll klaarzetten ^_^
Maar eerst dit . . .

Trouwens, lange tijd geleden dat ik dit geüpdated heb. Maarja, ik hoop dat jullie de site nog wel blijven bezoeken! (IK KAN ZIEN WANNEER NIET Twisted Evil ) Ya better watch out Wink

Xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mamundicae.actieforum.com
Goddess of the Water
Admin
Goddess of the Water


Aantal berichten : 199
Experience points : 591
Registratiedatum : 14-12-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Watertempel

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Left_bar_bleue1000/999FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty_bar_bleue  (1000/999)

FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)    FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_icon_minitimedo 29 okt 2015, 12:45

Kom ik weer hoor:

De nieuwe Storyline staat erop, de nieuwe enquête staat erop, en de directe link naar de Storyline ook (klik eens op het plaatje Wink )

Well, hopelijk dat er dit keer meer mensen mee willen doen aan de Storyline. Maar ja, jullie zijn tot niets verplicht...

Doeii!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mamundicae.actieforum.com
Goddess of the Water
Admin
Goddess of the Water


Aantal berichten : 199
Experience points : 591
Registratiedatum : 14-12-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Watertempel

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Left_bar_bleue1000/999FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty_bar_bleue  (1000/999)

FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)    FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_icon_minitimeza 28 nov 2015, 15:26

Hallo lieve Mamundicaeanen!

Het is alweer bijna december, en daarom heb ik wat events bedacht, om toch ook alle cadeautjes uit de kast te trekken en jullie eens flink te belonen:

-Op vijf december/pakjesavond kan je in de Tavern 10 experience points claimen door een berichtje achter te laten in het op die dag aangemaakte topic. Alleen berichten van die dag tellen, dus vanaf 00:00 (dan bestaan het topic waarschijnlijk nog niet, dus doe vooral geen moeite) tot 23:59 uur (als je één minuut te laat bent, zal je nog een punt of vijf krijgen, maar doe het er dan gewoon voor)
Dit event is niet in-game. Je hoeft dus niet te RP'en

-Natuurlijk het Feest van de Lichtjes in Luminae. Op de twintigste zal ik een topic openen in The City of Light, waarin je op de 21e een berichtje kan plaatsen en zodat we eigenlijk één grote groepstopic krijgen. Hiermee kan je 25 experience points verdienen. (het is wel in-game, dus RPG style!)

-Op Kerstavond (vanaf 8 uur de 24e december), Eerste & Tweede Kerstdag (tot 23:59 uur) kan je 25 Experience Points claimen, weer in de Tavern in het betreffende topic. Note: je kan dit maar één keer krijgen, dus niet op drie verschillende dagen 25 punten, waardoor je 75 totaal krijgt. Je kan ze dus maar één keer claimen

-En dan nog tijdens oud en nieuw: vanaf 18:00 uur op 31 december tot 12:00 op 1 januari kan je, weer in het betreffende topic, 25 Experience Points komen Claimen.

Maar misschien wel het allerbelangrijkste feest van deze maand:
Het vieren van het éénjarig bestaan van www.mamundicae.actieforum.com !!!
Op deze dag, dus vanaf 00:00 's ochtends tot 23:59 's avonds kan je 100 (!) Experience Points claimen door een berichtje te plaatsen in het desbetreffende topic. Daarbij krijgen alle geregistreerde leden nog een bonus van 25 Experience Points.

Waarschijnlijk komt er van ieder Event nog wel een berichtje van mij in dit Topic te staan, en veel succes met het innen van jullie prijzen Wink
Je kan dus een totaal van 210 Experience Points behalen (dat zijn zo'n 4 levels omhoog!)

Tot ziens!

Goddess of the Water
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mamundicae.actieforum.com
Goddess of the Water
Admin
Goddess of the Water


Aantal berichten : 199
Experience points : 591
Registratiedatum : 14-12-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Watertempel

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Left_bar_bleue1000/999FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty_bar_bleue  (1000/999)

FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)    FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_icon_minitimeza 28 nov 2015, 15:45

Kleine update: ik ga een aparte categorie aanmaken voor de kalender en event-shit, want anders schiet ik er niks mee op. Excuses voor de verwarring. Als de categorie is aangemaakt verschijnt er een nieuwe update

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mamundicae.actieforum.com
Goddess of the Water
Admin
Goddess of the Water


Aantal berichten : 199
Experience points : 591
Registratiedatum : 14-12-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Watertempel

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Left_bar_bleue1000/999FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty_bar_bleue  (1000/999)

FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)    FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_icon_minitimewo 23 dec 2015, 14:10

Hallo!

Mamundicae is in kerstsferen gehuld ^_^
Het sneeuwt, er is een leuk kerstrandje, en natuurlijk de muis ^_^
Alvast hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar, en vergeet de laatste 50 punten niet te scoren! Wink

Goddess of the Water
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mamundicae.actieforum.com
Goddess of the Water
Admin
Goddess of the Water


Aantal berichten : 199
Experience points : 591
Registratiedatum : 14-12-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Watertempel

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Left_bar_bleue1000/999FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty_bar_bleue  (1000/999)

FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)    FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_icon_minitimewo 02 maa 2016, 20:00

Hallo iedereen,

Hier wat kleine forumupdates:
-De nieuwe Storyline staat erop
-De nieuwe enquête ook
-De bibliotheek is nu officieel een postplaats ( https://mamundicae.actieforum.com/f50-sadencie )
-We zoeken nieuwe leden, en het zou leuk zijn als iedereen zijn best zou doen 'zieltjes te winnen'
Natuurlijk dwingen we niemand Wink
-Voor suggesties mag je nog altijd mailen of pm'en
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mamundicae.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)    FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
FORUM: updates en ander rommelspul wat ik toch ergens kwijt moet (AKA blog van jullie lieve Goddess of the Water)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Informatie: Goddess of the Water's Temple
» Informatie: Goddess of the Air's Temple
» Informatie: Goddess of the Nature's Temple
» Informatie: Goddess of the Fire's Temple
» Informatie: Water Island

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stories of Mamundicae :: Algemeen :: Regels en belangrijke dingen-
Ga naar: